«Реклама спеціальності»

В рамках Тижня економічних дисциплін 5 квітня 2019 відбувся традиційний  захід «Реклама спеціальності». Проведений захід - це свого роду  челендж або виклик для  студентів ІІІ-го курсу економічних спеціальностей.

Основна задача кожної команди полягала у створенні рекламного відеоролику своєї спеціальності. Це унікальна можливість кожного студента висловити свою думку та розуміння набутих компетентностей та перспектив своєї спеціальності у майбутньому; можливість творчо обіграти ідею та отримати досвід щодо проектування командної роботи задля її реалізації. Найголовнішим критерієм оцінювання для журі була креативність відеоролику. Окрім цього критерію, на заході журі оцінювали також найважливіші елементи реклами та маркетингу такі як фірмовий стиль, якість відеоролику та позиціонування.

У заході приймали участь 6 команд. Отримала перемогу команда групи 304М у складі:  Пестунов Антон та Юрченко Даніїл. Призові 2-ге та 3-тє місце вибороли команди груп 304М та 305 ФБС. Вітаємо з перемогою! Усім учасникам конкурсу бажаємо успіхів та професійних звершень!