Міждисциплінарний навчально-практичний семінар «Прес-реліз як інструмент маркетингу: практика підготовки»

Міждисциплінарний навчально-практичний семінар

«Прес-реліз як інструмент маркетингу: практика підготовки»

 

          22 лютого 2020 року в коледжі було проведено міждисциплінарний навчально-практичний семінар «Прес-реліз як інструмент маркетингу: практика підготовки» для студентів третього курсу навчання спеціальності «Маркетинг» під керівництвом кандидата філософських наук, доцента Литовченко І.В. Основною метою заходу було формування знань та вмінь, практичних навичок у студентів з основ розробки прес-релізу як ефективного інструменту маркетингових комунікацій в межах вивчення навчальних дисциплін: комунікаційна діяльність, реклама та стимулювання продажу, інтернет-маркетинг, розроблення товару, маркетинг та ін.

          Під час семінару студенти мали можливість поглибити свої знання з дисциплін, що вивчають, застосувати творчі здібності, а також набути практичних навичок у комунікаційній діяльності, індивідуально розробивши прес-релізи з визначеної тематики. За підсумками виконаних завдань, учасники проаналізували результати своєї роботи, визначивши переваги, недоліки та сильні сторони власних прес-релізів.