Студенти-маркетологи КІтУ НАУ беруть участь в онлайн-конференції «Loyalty Conf»

Студенти-маркетологи КІтУ НАУ беруть участь в онлайн-конференції «Loyalty Conf»

 

23 березня  2021 року в межах вивчення навчальної дисципліни «Реклама та стимулювання продажу» студенти спеціальності «Маркетинг» третього курсу навчання разом з викладачем Литовченко І.В. долучилися до участі в онлайн-конференції з питань повторних продажів та лояльності «Loyalty Conf» . Організатор заходу – SendPulse.

Основними спікерами конференції були - Роман Кумар Віас (засновник Qmarketing Agency і Qmarketing Academy, ментор у 500 startups та Plug & Play), Олександр Плуток (Head of Sales, Netpeak Agency), Світлана Дьоміна (генеральний директор агентства email-маркетингу ZigmundSmile), Євгенія Кириленко (Head of Support, Sigma Software), Наталія Яровінська (Head of Customer Success, SendPulse) та ін.

Особливого зацікавлення серед майбутніх маркетологів викликала доповідь про нові можливості Retention-маркетингу, в якій було розглянуто питання сегментації аудиторії на основі Jobs-to-be-done, особливостей правильного тестування гіпотези в retention маркетингу, та використання різних каналів для досягнення максимального ефекту.

Дякуємо організаторам SendPulse за можливість участі у конференції високого рівня  та спікерам за актуальну, корисну і змістовну  інформацію.