День маркетолога в КІтУ НАУ

День маркетолога в КІтУ НАУ
25 жовтня традиційно в Україні відзначають професійне свято представників сфери ринкової економіки – День маркетолога. У цей день проводяться наукові, інформаційні та просвітницькі заходи: конференції, круглі столи, тренінги, майстер-класи, вебінари тощо, до яких долучаються фахівці сфери маркетингу та суміжних галузей, учасники освітнього процесу, науковці та ін. Так, у нашому коледжі у межах відзначення Дня маркетолога представниками циклової комісії економіки та підприємництва для здобувачів освіти спеціальності «Маркетинг» було організовано тематичний навчально-практичний семінар, під час якого розглядалися актуальні питання щодо фінансування маркетингової діяльності на підприємстві. Студентами було опрацьовано сучасні методи визначення бюджету маркетингу: «фінансування від можливостей», «фіксованого відсотка», «максимальних видатків» тощо; проаналізовано порядок поетапного бюджетування маркетингових кампаній на підприємствах, а також інші питання, які виникають щодо фінансування рекламних кампаній великих підприємств різних галузей та малого підприємництва.
Дякуємо нашим викладачам за організацію заходу та високий рівень професійної підготовки!