Мотивація в навчанні

Фото: 

Привіт, друзі! Ми розмовляємо про навчання з задоволенням!

      Альберт Ейнштейн казав: «Здається майже чудом, що сучасні методи навчання ще не зовсім придушили природню допитливість… Велика помилка думати, що почуття обов’язку і примус  можуть привести до радості пошуку і пізнання»…

     Тому сьогодні поради для непримусового, а цікавого навчання.

     Мотивація – це те, що спонукає до навчання. Подумайте і дайте відповіді на питання:

  • Що мотивує саме Вас навчатися?
  • Що Ви хочете отримати в результаті навчання?
  • Які компетенції може дати Вам навчання сьогодні?
  • Що цікаво Вам вивчати?

 

       Східна мудрість каже « Слон на багато більше людини, рись бігає на багато швидше людини, жираф на багато вищий за людину, миша залишає на багато більше потомства, ніж людина, але тільки людина створена для того, щоб навчатися…»

 

Опрацюй своє ставлення до навчання в своєму житті:

 

  • Навчайся  з задоволенням, цікавістю, користю.
  • Зробити шлях навчання цікавим і корисним для себе. Саме знання розкріпачує людину.
  • Задача людини в період навчання навчитися вбирати в себе інформацію, яку зібрало людство.
  • Процес навчання відбувається все життя. Якщо людина вирішує, що навчатися достатньо, то вона зупиняється в своєму розвитку, а потім взагалі деградує.

    Підводь підсумки свого навчального дня, роби нотатки в своєму щоденнику, роби собі маленькі винагороди за успіхі в навчанні!

    Задавайте частіше собі такі питання:

  • Що я дізнався сьогодні в процесі навчання?
  • Яка інформація стала корисною?
  • Що я додав в свою скарбничку знань, умінь навичок?!

    Впевнена, що навчатися з задоволенням цікавіше, ніж навчатися під примусом! Ми самі обираємо свої шляхи, в кожної людини є свій вибір! А життя обов’язково віддячить тебе за твої знання, надасть можливість ії втілення. Саме так відбулося у притчі про фермера.

Притча «ВАРТІСТЬ УДАРУ МОЛОТКОМ»

У фермера зламався трактор. А уявіть, як на фермі без трактора? Всі роботи призупи­нені. Фермер думав розібратися з поломкою сам. Спробував і так і так –  нічого не виходить. Не заводиться трактор і все. Покликав сусідів на поміч. Стали думати разом – ніякого результату.

Тож усі спроби фермера і його сусідів полагодити двигун були марні.

Нарешті він покликав фахівця. Той уважно оглянув трактор. Спробував, як працює стартер, підняв капот і все ретельно перевірив. Оглянув кожну деталь, придивився, прислухався… Потім узяв молоток й один раз ударив по мотору.

Мотор заторохтів, ніби й не був зіпсований.

Майстер помив руки і став виписувати рахунок.

Коли майстер подав фермеру рахунок, той, здивовано глянувши на нього, обурився:

– Ти хочеш сто доларів тільки за один удар молотком?

– Шановний, я зараз усе поясню, – сказав майстер. – За удар молотком я пораху­вав тільки один долар. А дев’яносто дев’ять доларів беру за мої знання, завдяки яким міг зробити цей удар у потрібне місце.

Тут майстер витримав паузу й продовжив:

– До того ж я заощадив твій час. Впорався з проблемою дуже швидко. І ти вже сьо­годні, просто зараз, можеш почати роботи на своєму тракторі.

Фермер усміхнувся й погодився з майстром.

      Ви працюєте щоб здобути знання, а знання працюють на Вас!

       Щасливого навчання з цікавістю, з задоволенням, з любов’ю!

З повагою та любов’ю, Ваш психолог Любов Фурса.