Привіт, любі батьки! Попрацюємо над собою і нашими відносинами з дітьми.
Якісно проведений час сьогодні з Вашою дитиною може змінити його долю на краще. Що робимо сьогодні?!
- Розмовляємо по душам…
- Розмовляємо про їх проблеми в будь-якому віці…
- Сьогодні будь-яка батьківська порада допомагає та оберігає, вирішує проблеми…
А ми продовжимо розмову про перехідний підлітковий період.
Що думають батьки підлітків ( з досвіду консультацій з батьками):
- Нічого собі який він виходить?!
- Не розмовляє з батьками?!
- Грубий, різкий, жорстокий, холодний?!
- Як він став некерованим?!
- Як він сміє відстоювати свою точку зору?!
- Як ми це все продивилися?!
- Коли же з ним це відбулося?!
- Хто його навчив цьому, невже я?
Що думають підлітки…( з досвіду консультацій з підлітками):
- Перехідний вік –час божевільної яскравості!
Все хочеться спробувати! Постійно щось вибухає!
- Крім навчання стільки всього цікавого!
- Мій Світ в кольорах відмінних від батьків!
- Любов- це любов, а ненависть-це ненависть! З цим треба жити!
- Перехідний вік – життя Русалочки, яка отримала ноги! В кожному кроці-біль!
- Коли прихожу додому мені хочеться ласки, тепла, спокою, прийняття, права на самого себе!
- Хто зробить так, щоб у мене був тил, коли кругом передова?!
Чому Вам нелегко з підлітком?
- 1.Він ваша улюблена і близька людина! И він не дуже знає про гормони та їх вплив!
- 2. Вам прийдеться з ним взаємодіяти по-новому! Стара модель вже не підходить! Треба шукати нові способи!!!
ЗДОРОВО ШУКАТИ СПОСОБИ ВЗАЄМОДІЇ РАЗОМ!
Заохочення чи покарання? Що робити?
Методика дресерувальника:
Зробив добре-нагорода, зробив погано – покарання!
Дресерувальника не цікавить ні ініциатива, ні творчість! Тільки ПІДКОРЕННЯ!
Ви хочетете перенести таку модель на взаємовідносини з найдорожчою людиною-Вашою дитиною?!
Покарання !? Що це?
- Це приниження…
- Я позбавляю тебе чогось важливого…
- Я ставлю тебе в невиносну ситуацію…
- Я підкоряю тебе…
- Я демонстрирую тобі модель взаємодії…
Чим відповідає підліток?!
- Грубість…
- Мовчання…
- Пізні приходи…
- Відсутність контакту…
Питання дорослого: ХТО ЙОГО ЦЬОМУ НАВЧИВ?!
Що робити, любі батьки?!
- Метод заохочення і покарання змінює саме життя!
- Він підміняє бажання і прагнення…
???????????????????????????????????????????
НЕОБХІДНО РОЗВИВАТИ ЛЮДСЬКІ ІДНОСИНИ!!!!!!!!!!!!!!!!
- Це відносини людей, яким завжди цікаво разом!
- Це легко и складно!
- Це весело и сумно!
- Це цікаво!
РОДИНА - ЦЕ ЛЮБОВ!
- Любов-це робити іншій людині приємно!
- Любов- це балувати іншу людину!
- Любов - це іншу людину слухати, чути, любуватися!
- Любов - це давати можливість людині реалізуватися і бути собою!
ЛЮБОВНІ ВІДНОСИНИ ТРЕБА БУДУВАТИ З УСІМА ЧЛЕНАМИ РОДИНИ!
РОДИНА – ЦЕ простір допомоги і підтримки!
Раджу зам’ятати:
- КОЖНИЙ член РОДИНИ не залежно від віку, зросту, розміру, звичок і складностей характеру - САМОСТІЙНА ГАРМОНІЙНА ОСОБИСТІСТЬ!!!
- Саме цікаве, корисне, що може подарувати родина – це захоплююча взаємодія цих «різностей»!!!!
- Ваша дитина - САМОСТІЙНА ГАРМОНІЧНА ОСОБИСТІСТЬ!!!!!!
- «Я і ти!»- особистісно ми рівні!
І може саме сьогодні найкращий день, щоб зрозуміти, щоб переглянути, щоб обійняти, щоб любити і вірити в себе, в свою дитину, в можливості Ваших гармонійних стосунків…А вони будуються на взаєморозумінні та любові.
З повагою та любов’ю, Ваш психолог Любов Фурса.