Привіт, любий друже!Ми прокачуємо свої професійні навички, які допоможуть в навчанні та кар'єрному зростанні!
Успіх та кар’єрне зростання починається з організації Вашого робочого місця! Ваша перша задача зробити його улюбленим, зручним, не відволікаючим від праці або навчання! Все це необхідно не тільки організувати, а ще й підтримувати щодня! Агов, з креативними ідеями!!!
Виконуйте щоденні невеликі вправи! Ви збільшите коефіцієнт корисної дії та зекономите свій час!
Вправа 1. ЧИСТЕ РОБОЧЕ МІСЦЕ!.
Оптимальний час виконання вправи -ранок або вечір. Регулярність виконання вправи: кожен день!
Не лінуйтеся витрачати 5 хвилин на прибирання робочого місця. Неприбраний стіл відволікає, дратує, не дає можливості зосередитися!
Прибирання потребує не тільки стіл! Порядок треба наводити і в комп’ютері! Систематизуйте матеріали, чітко розподіляйте по папкам. В цьому випадку Ви швидко все знаходите і не витрачаєте на це свій час! Не засмічуйте робочий стіл комп’ютера! Якщо щось трапляється з жорстким диском, документи, які були на робочому столі не поновлюються, вони безслідно зникають!
Вправа 2. СЕРЕДОВИЩЕ БЕЗ ПЕРЕШКОД.
Перед початком роботи, навчання створить середовище, в якому Вас не відволікають.
Подумайте, які фактори можуть забирати корисний робочий час.
- Поставте телефон в режим польоту.
- Якщо не потрібен інтернет, вимкніть роутер.
- Можете ввімкнути спокійну класичну музику або білий шум, який допоможе Вам зосередитись! Один з найкращих методів концентрації!
- Якщо працююєте серед людей, одягніть навушники, щоб Вам ніхто не заважав!
- Попросіть колег або членів сім’ї, не заважати Вам.
- Встановіть таймер для роботи без перерви.
Якісне робоче середовище підвисить Ваш коефіцієнт корисної дії!
Вправа 3.ПОЧИНАЄМО З НАЙВАЖЧОЇ ЗАДАЧІ.
Коли ми дивимося на список задач є соблазн почати з найлегшої, найменшої справи. А якщо є складна справа, великий проєкт виникає почуття страху і можливість відкласти на потім. А якщо починаємо з найскладнішої задачі, то потім відчуваємо прилив сил, що найскладніша робота виконана! А далі всі інші завдання будуть значно легшими!
Коли вчені досліджували життя великіх музикантів, то зясували: ці люди займалися не більше своїх колег, але робили це більш продуктивно, акцентували увагу на найважчих справах, підвищували коефіцієнт корисної дії. Ну і зазвичай найскадніша справа приносить максимальну користь!
Висновок:
- перегляньте список завдань!
- Визначте саме складне, яке хочеться відкласти на потім!
- Сміливо починайте саме складне завдання!
- Не переходьте до іншого завдання, доки не закінчите попереднє!
Гарної організації свого робочого місця, свого дня, свого професійного життя!
З повагою та любов’ю, Ваш психолог Любов Фурса.