Спілкування як складова успіху в професійному житті

Фото: 

Привіт, любий друже! Ми формуємо свої професійні компетенції.

 Давайте сьогодні поговоримо про спілкування.

   Спілкування – складний багатоплановий процес встановлення і розвитку

контактів між людьми!

    Процес спілкування  включає в себе обмін інформацією, вироблення єдиної стратегії взаємодії, сприйняття і розуміння іншої людини.

   Ми можемо розглянути види спілкування за потребами:

  • Особистісне спілкування- спілкування для здійснення особистих потреб, вирішення життєвих ситуацій, спілкування за ради спілкування.
  • Ділове спілкування - це, перш за все, комунікація, тобто обмін

інформацією, значущою для учасників спілкування, має певну мету.

      Що і як сприймають люди, коли ви передаєте інформацію? Що більше впливає на людину при передачі інформації ?

Складові сприйняття інформації

  • Ваші слова, зміст мови -7 %
  • Ваш голос (темп, тембр)-38 %;
  • Ваші невербальні рухи і вчинки, зовнішній вигляд – 55 %.

    Ось така цікава статистика! Пригадуєте прислів’я «Зустрічають по одягу, проводжають по розуму!». Воно підтверджується науково! З’ясовується, що більший вплив при спілкуванні має наш зовнішній вигляд, наше обличчя, наша погляд, наша поведінка, наші жести тощо. Потім значення має наш голос: як ми говоримо, наскільки комфортне звучання нашого голосу для сприйняття. І тільки потім що ми говоримо, зміст, побудова речень, словниковий запас!

        Пам’ятайте, що відчувається і передається на несвідомому

рівні:

  • Впевненість;
  • Теплота;
  • Щирість;
  • Енергетична наповненість.

Наглядно  Ви можете показати:

  • Посмішку;
  • Погляд;
  • Активне слухання співрозмовника;
  • Постійний зворотний зв’язок жестами, підтвердженнями.

Декілька вправ для Вас!

Людей більше притягує те, що вони бачать!))

Вправа «Впевнена поза»

Випряміть спину і впевнено встаньте на ноги; Розподіліть свою вагу між двома ногами;

Відчуйте силу своєї пози; Використовувати силу пози, не відволікаючи співрозмовника від основної мети розмови.

Вправа «Цілеспрямована хода»

Вибирайте дії точно, як слова!

Хода має напрямок до співрозмовника, клієнта, до партнера і т.д. В ході відчувається Ваша сила і впевненість! Ваша хода повинна випромінювати енергію! Станьте перед дзеркалом і впевнено сміливо крокуйте!

Вправа «Посмішка»

Найпростіший спосіб викликати довіру людини – Ваша посмішка;

Більш усміхнені люди сприймаються більш відкритими і викликають більше довіри!

   Ваша посмішка має бути щирою, від серця, красивою, енергетичною! Посміхайтеся перед дзеркалом! Змінюйте погляд очей, посміхайтеся! Підбирайте свою посмішку до тих пір, доки вона Вам не сподобається і Ваш настрій не підвиситься!

   80 %  клієнтів, партнерів приймають рішення про співпрацю з Вами перші 30 секунд! Подумайте, що Ви можете запропонувати, як себе ефектно подати за такий короткий проміжок часу! І вперед до ефективного спілкування!

    В наступний четвер продовжимо цю тему!))

З любов’ю та повагою, Ваш психолог, Любов Фурса.